Vi havde en rigtig god dialog med Moderator.dk, der var hurtig til at forstå præmissen for vores event og sætte os i forbindelse med den helt rigtige moderator.

Mette Marie Korsholm Burgwald, , Coop amba
Dialogen var god fra start til slut. Rigtig god vejledning i forhold til at finde den rette moderator.
Kalle Jakobsen, Albertslund kommune
God opleverelse af moderator.dk, som reagerede meget hurtigt på vores henvendelse og var klar til en dialog om vores ønsker til moderator. Virkelig dejligt, når man en uge før konferencen skal finde en ny moderator.
Jeppe Wohlert, chefkonsulent, DEA
Som den bør være. Nærværende, kompetent og professionel. Kan sagtens finde på at henvende mig en anden gang. Tak for samarbejdet!
Moderator.dk har været meget imødekommende og professionelle hele vejen igennem og vores samarbejde har været nemt og glidende fra start til slut. Mogens kender sine moderatorer rigtig godt, og hjalp os godt på vej med at vælge den helt rette til vores arrangement. Alt det praktiske omkring booking, kontrakt og fakturering er foregået nemt og gnidningsfrit. Alt i alt meget kompetent og professionel håndtering.
Fin og effektiv kommunikation med Mogens. Og det var en positiv oplevelse, at Mogens var lynhurtig til at finde en afløser da vi stod I en situation der krævede hurtig handling.
God og løsningsorienteret dialog undervejs – og meget hjælpsom med at finde en moderator, der passede til opgaven. Absolut godkendt!
Per Henriksen, Dansk luftfart/DI
Dialogen gik fint, og Moderator.dk var gode til at give os input på vores arrangement, forstå vores behov og komme med forslag til gode oplægsholdere og konferencier
Kenneth Mulbak, Erhvervshus hovedstaden
God dialog. Dejligt med hurtig respons fra jer.
Ulla Lyk-Jensen, Seniorchefkonsulent, DI
Super god dialog inden arrangementet. Også god til at svare på spørgsmål undervejs i processen.
Mikkel Hviid, Campusleder, Campus Vejen
Dialogen har været meget imødekommende og Moderator har været hurtige til at finde svar.
Anders Clausen, , marketingskonsulent KMD

Olav Skaaning Andersen har mange års cheferfaring, heraf otte år som chef på DR og syv år som chefredaktør på BT.

Han er vant til at udvikle organisationen, skære til, skabe begejstring for en ny strategi og få en ledelsesgruppe til at arbejde tæt sammen. Han ved, hvad det er svært som leder og hvordan man kommer videre.

Olav Skaaning Andersen er uddannet cand.mag i Medievidenskab og Retorik fra Københavns Universitet, og har gennemført Executive Leadership Training samt Disciplines of Innovation, det sidste på Stanford Research Institute i San Francisco.

Han har en særlig viden om topledelse, kommunikation samt udvikling og implementering af strategier, så det fungerer i dagligdagen. Hvordan bliver ledelsesgruppen enige om at føre strategien ud i livet? Hvordan forløser man potentialet og får flyttet de interne processer og interessemodsætninger, så det lykkes? Hvordan udvikler og arbejder man med en ny kommunikationsstrategi? Hvordan kommer man videre efter en krise?

Det er chefgruppen, bestyrelsen eller repræsentantskabet, der selv skal arbejde sig i mål med opgaven eller forandringsprocessen, men Olav Skaaning Andersen kan hjælpe gruppen med at komme videre i et skræddersyet forløb, der kan vare alt fra tre timer til to dage. Fortrolighed er en selvfølge.

Book arrangement nu

Ring mig op!

Moderators speciale

Kategorier: