Vi havde en rigtig god dialog med Moderator.dk, der var hurtig til at forstå præmissen for vores event og sætte os i forbindelse med den helt rigtige moderator.

Mette Marie Korsholm Burgwald, , Coop amba
Dialogen var god fra start til slut. Rigtig god vejledning i forhold til at finde den rette moderator.
Kalle Jakobsen, Albertslund kommune
God opleverelse af moderator.dk, som reagerede meget hurtigt på vores henvendelse og var klar til en dialog om vores ønsker til moderator. Virkelig dejligt, når man en uge før konferencen skal finde en ny moderator.
Jeppe Wohlert, chefkonsulent, DEA
Som den bør være. Nærværende, kompetent og professionel. Kan sagtens finde på at henvende mig en anden gang. Tak for samarbejdet!
Moderator.dk har været meget imødekommende og professionelle hele vejen igennem og vores samarbejde har været nemt og glidende fra start til slut. Mogens kender sine moderatorer rigtig godt, og hjalp os godt på vej med at vælge den helt rette til vores arrangement. Alt det praktiske omkring booking, kontrakt og fakturering er foregået nemt og gnidningsfrit. Alt i alt meget kompetent og professionel håndtering.
Fin og effektiv kommunikation med Mogens. Og det var en positiv oplevelse, at Mogens var lynhurtig til at finde en afløser da vi stod I en situation der krævede hurtig handling.
God og løsningsorienteret dialog undervejs – og meget hjælpsom med at finde en moderator, der passede til opgaven. Absolut godkendt!
Per Henriksen, Dansk luftfart/DI
Dialogen gik fint, og Moderator.dk var gode til at give os input på vores arrangement, forstå vores behov og komme med forslag til gode oplægsholdere og konferencier
Kenneth Mulbak, Erhvervshus hovedstaden
God dialog. Dejligt med hurtig respons fra jer.
Ulla Lyk-Jensen, Seniorchefkonsulent, DI
Super god dialog inden arrangementet. Også god til at svare på spørgsmål undervejs i processen.
Mikkel Hviid, Campusleder, Campus Vejen
Dialogen har været meget imødekommende og Moderator har været hurtige til at finde svar.
Anders Clausen, , marketingskonsulent KMD

Astrid Haug

Hun rådgiver virksomheder og organisationer om sociale medier og digital transformation og holder foredrag, afholder workshops og udarbejder strategier. Kunderne er både det offentlige, organisationer og virksomheder.

Forfatter til flere bøger, herunder ”Sig du kan li’ mig” (Gyldendal 2014) om sociale medier og ”Fremtiden tilhører de frygtløse” (Djøf 2017) om digital transformation. Er i gang med ny bog, som udkommer 2019. Min første bog udkom i 2009, ”Lyt til elefanterne – digital kommunikation i praksis” (med Anna Ebbesen)

Bestyrelsesmedlem i Cevea, Bryd Tavsheden, A4 Medier, Symbion, LTP Group og Unicef. Advisory board-medlem hos  Kræftens Bekæmpelse og medlem af Djøfs repræsentantskab.

 

Særlige interesser

Astrid har over 10 års erfaring med det digitale felt, og hun følger de seneste trends og udvikling meget tæt. Hun er optaget af, hvor udviklingen er på vej hen – den digitale, den politiske og den samfundsmæssige, og hvad det betyder for virksomheder, organisationer og borgere.


Du vil møde

En altid meget velforberedt moderator, både på emnet og på de mennesker, der skal på scenen. Samtidig formår hun at inddrage publikum, gribe øjeblikket og tilføre eventen et godt humør og høj energi.
Astrid er enorm scenevant, både som oplægsholder, moderator og kommentator på tv. Astrid har boet i USA og læst på udenlandske universiteter og taler flydende engelsk.

Udvalgte arrangementer, hvor Astrid Haug har været moderator for nylig:

  • Marine Science webinar, International Council for the Exploration of The Sea, 2020
  • Innovation i SMV èr, Innovationsfonden 2019
  • Fremtidens mobil- og bredbåndsdækning (5G), arrangeret af Region Hovedstaden, 2019
  • Industriens Uge topmøde med temaet unge og erhvervs- og STEM-uddannelser, afholdt af Trekants-kommunerne, 2019.
  • Digitalisering til søs, DFDS og Søfartsstyrelsen, 2019
  • “Fake news in education”, moderator på session med Charles Salter, Erkan Özden, Camilla Mehlsen og Linda Petersen på fake news-konference afholdt af Mandag Morgen og Udenrigsministeriet.
  • – Social media manageren 2018 – en heldagskonference i Aarhus med +300 deltagere med bl.a. Facebook, DR og ‘Lakserytteren’. Moderator og interviewer af dagens oplægsholdere. Afholdt af Erhvervsakademi Aarhus, MindRocket og Jysk Fynske Medier.
  • AM Hub, heldagskonference, 3D-print og additive manufacturing
  • Tivoli Erhvervsklub, fremtidens infrastruktur og førerløse biler
  • Københavns Universitet, når videnskab drukner i holdninger
  • Infomedia, shitstorms for politikere og erhvervsfolk
  • Dansk Energi, fremtidens energisektor

”Mandag Morgen, Udenrigsministeriet og Den Amerikansk Ambassade brugte Astrid Haug som moderator på en breakoutsession til symposiet om Fake News den 30 november 2018.

Vi oplevede Astrid Haug som professionel helt ud til fingerspidserne i både forberedelsen og afviklingen. Astrid formåede at kombinere varme og humor med stor faglig indsigt, og som moderator på vores breakout session fandt hun den rette balance mellem stram tidsstyring og høj grad af deltagerinvolvering, hvilket passede rigtig godt til lejligheden. På den baggrund kan vi give Astrid Haug de bedste anbefalinger som moderator.”

Mathias Heilesen, Tænketanken Mandag Morgen

”Et tak, kan siges af pligt og god opførsel, men det kan også være oprigtigt dybfølt og komme fra en konferencearrangør, der lige har oplevet flere hundrede glade og inspirerede deltagere forlade et vellykket arrangement. Sådan en tak skal Astrid have. Deltagerne blev fra start taget i hånden og guided igennem dagen med stor faglig indsigt, professionel struktur, tempo, puls og humor. Tak..og på gensyn!”

Jacob Schack Iversen, chefkonsulent, Erhvervsakademi Aarhus
Book arrangement nu

Ring mig op!